„Baltic Ground Services“ oro uostuose keičia senus autobusus: į modernius elektrinius investuoja 30 milijonų eurų

80 modernių elektrinių autobusų ir antžeminio aptarnavimo įrangos, per penkerius metus visiškai pakeisiančių taršias tradicines dyzelines keleivių pervežimo ir orlaivių aptarnavimo transporto priemones 17-oje pasaulio oro uostų. Taip sumažinti taršą bei daromą poveikį aplinkai nusprendė šiuose oro vartuose paslaugas jau teikianti bei planuojanti teikti viena didžiausių Rytų Europoje orlaivių ir keleivių antžeminių aptarnavimo bendrovių „Baltic Ground Service“ (BGS). Įmonės investicija kainuos 30 milijonų eurų ir pirmieji žalieji autobusai senuosius Vilniaus, Rygos bei Varšuvos oro uostuose pakeis jau 2020-ųjų kovą. 

Vienas autobusas – 573 išsaugoti medžiai 

BGS žaliuosius autobusus išperkamosios bei operacinės nuomos būdu nuomosis iš kitos grupės įmonės „AviaAM Finance Leasing China“. Šias transporto priemones gamina „Yutong Bus“ – Kinijos bendrovė, pirmoji šalyje pristačiusi pažangius sprendimus pilnai elektriniams autobusams. Dabar įmonė yra didžiausias pasaulio atsinaujinančios energijos transporto priemonių tiekėjas.

Vienas elektrinis autobusas – 573 išsaugoti medžiai.

„Yutong Bus“ žalieji autobusai – draugiški šeimai, vaikams ir gamtai. Viena 12 metrų ilgio transporto priemonė anglies dvideginio emisiją sumažina 105 tūkst. kilogramų. Tai prilygsta 25 šeimos automobilių išmetamam CO2 kiekiui arba 573 išsaugotiems medžiams.

Šios inovatyvos transporto priemonės pasižymi ne tik aplinką tausojančiomis savybėmis, bet ir techniniais pajėgumais. Naujieji autobusai vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 370 km, jų baterijų talpa – 374 kW. Lyginant su dyzelinėmis, „Yutong Bus“ žaliųjų transporto priemonių degalų išlaidos yra 89 proc. mažesnės, o priežiūra – 28 proc. pigesnė.        

Autobusus vilniečiai jau gali pamatyti 

BGS planuoja ne tik įsigyti ekologiškas transporto priemones, bet ir kurti joms infrastruktūrą. Dalyje antžeminio orlaivių aptarnavimo bazių jau pradėti elektrinių autobusų ir kitos įrangos įkrovimo įkrovimo stotelių įrengimo darbai.

Moderni vairuotojo darbo vieta.

Pasak BGS vadovo Gyčio Gumuliausko, pakeisti senąjį taršų dyzelinį transportą žaliuoju nuspręsta ne dėl mados. Jo teigimu, tai įsipareigojimas tausoti aplinką aukštus kokybinius standartus išlaikančiai ir atsakingai verslą planuojančiai įmonei.

„Esame moderni pasaulinė bendrovė, veikianti daugiau nei 16-oje pasaulio oro uostų. Skaičiuojame ne tik infrastruktūros išlaikymo kainą, bet ir savo planetoje paliekamo pėdsako svarbą. Turime ambicingus ilgalaikius plėtros planus, o kad juos pasiektume, ateities sprendimus turime priimti jau dabar. Nelaukiame, kol ateis rytojus – jį patys kuriame šiandien, investuodami į pažangius sprendimus“, – pabrėžia BGS vadovas G. Gumuliauskas.