Vilniaus oro uoste duris atvėrė naujo dizaino „Duty Free“: didesnis dėmesys lietuvių kūrėjams

Vilniaus oro uosto išvykimo terminale spalio 17 d. oficialiai atidaryta pagrindinė neapmokestinamų prekių  parduotuvė „Heinemann Duty Free | Travel Value“. Naujo koncepto ir dizaino pereinamoje (angl. walk-through) parduotuvėje, įrengtoje vykdant Vilniaus oro uosto terminalo komercinės zonos rekonstrukciją, keliautojams bus pasiūlyta daugiau prekių kategorijų, platesnis asortimentas bei nauji tarptautiniai prekių ženklai. Išskirtinis dėmesys teikiamas Lietuvos kūrėjų darbams.

Atsinaujinusioje Vilniaus oro uosto komercinėje zonoje atidaryta 850 kv. m ploto neapmokestinamų prekių (angl. duty free) parduotuvė buvo kuriama išanalizavus augančius keleivių poreikius ir lūkesčius. Tai lėmė sprendimą pasiūlyti daugiau prekių kategorijų ir ženkliai praplėsti gaminių asortimentą. Keliautojai galės įsigyti nuo kosmetikos, tabako ir alkoholinių gėrimų iki juvelyrinių gaminių, žaislų ar gurmaniško maisto. Siekiant apsipirkimo patirtį paversti dar malonesne, bus galima įsigyti ir mados prekių, odos gaminių ar aksesuarų, pavyzdžiui, saulės akinių, laikrodžių. Į asortimentą įtraukta naujų garsių tarptautinių ir Lietuvą atstovaujančių prekės ženklų.

„Siekdami šioje parduotuvėje turėti ir mūsų šalį reprezentuojančių gaminių bei prekių, su parduotuvės valdytoju sutarėm daugiau dėmesio skirti lietuviškai produkcijai. Mūsų šalies autorių darbams skiriamas plotas buvo praplėstas nuo 90 kv. m iki 120 kv. m. Be galo džiugu, kad naujojoje parduotuvėje Lietuvos kūrėjų darbai bus dar labiau matomi“, – akcentavo Lietuvos oro uostų vykdomoji direktorė Laura Joffė.

Projektuojant „Heinemann Duty Free | Travel Value“ buvo atsisakyta tradicinio dizaino ir nuspręsta įgyvendinti pereinamąjį konceptą, kuris yra prigijęs didžiausiuose ir pažangiausiuose pasaulio oro uostuose. Nuo šiol Vilniaus oro uosto keliautojai galės sutaupyti laiko, o apsipirkimo procesas bus dar patogesnis ir suteiks daugiau teigiamų įspūdžių, nes visas norimas prekes bus galima surasti po vienu stogu iškart praėjus saugumo patikros punktą.

Lietuvos oro uostų vykdomoji direktorė pažymėjo, kad naujosios parduotuvės vizija kurta glaudžiai bendradarbiaujant partneriais iš „Gebr. Heinemann SE & Co. KG“. Pasiektų bendrų rezultatų naudą pastebėjo ir vienas minėtosios įmonės savininkų Gunner Heinemann.

„Maždaug 4,6 mln. keleivių, vykstančių per šį oro uostą kiekvienais metais jau gali parduotuvėje rinktis gaminius iš plataus pasiūlyto asortimento. Taip pat keliautojai gali įvertinti naują dizaino, apšvietimo ir erdvės koncepciją, kuri, tikime, suteiks jiems puikią apsipirkimo patirtį. Ši naujoji parduotuvė rodo, kokių puikių rezultatų pavyksta pasiekti bendradarbiaujant su tvirtai įsipareigojusiu ir profesionaliu partneriu – Tarptautiniu Vilniaus oro uostu bei patvirtina mūsų bendrą siekį vykdyti tolesnę plėtrą“, – teigė G. Heinemann.