„Wizz Air" tiki savo verslo strategija

Didžiausia Centrinėje ir Rytų Europoje žemų sąnaudų oro bendrovė „Wizz Air“ jau pervežė 5 milijonus Vilniaus oro uosto keleivių. Laimingas penkiamilijonasis keleivis į Vilnių atvyko iš Varšuvos, tai šešiametis vilnietis, kuriam tai buvo jau 26-asis skrydis lėktuvu. Jam buvo įteiktas 500 Eur vertės kelionės čekis. 

Taip pat iš Kauno ir Palangos skrydžius vykdanti oro bendrovė per vienuolika šių metų mėnesių žemų sąnaudų skrydžių maršrutais į Lietuvą ir iš jos pervežė 1,3 milijono keleivių ir žymi 15 proc. augimą per metus.

Aviakompanija neseniai pradėjo žemų sąnaudų skrydžius iš Vilniaus į Lenkijos sostinę Varšuvą ir patrauklią laisvalaikio kryptį – Agadirą Maroke, o skrydžiai į Gdanską ir Atėnus bus prasidėti atitinkamai gruodžio ir 2018 m. kovo mėn.

„Wizz Air“ Vilniuje savo veiklą pradėjo 2011 m., o 2012 m. Vilnius tapo 14-ąja bendrovės baze ir pirmąja Baltijos šalyse. Tai tvirtas įsipareigojimas šiam regionui – prisidėti prie vietos ekonomikos, aviacijos darbo vietų, logistikos, apgyvendinimo ir turizmo industrijų plėtros, stiprinti verslo santykius su kitomis Europos šalimis.

Iš trijų Lietuvos oro uostų „Wizz Air" dabar skraidina 32 maršrutais, o 2018 metais iš viso pasiūlys 1,7 milijoną sėdimų vietų Lietuvos maršrutais. Tai 14 proc. daugiau nei šiais metais.

Šiuo metu bendrovė Vilniuje laiko keturis orlaivius, įskaitant du efektyviausius siaurafiuzeliažius keleivinius lėktuvus „Airbus A321“, ir turi 140 darbuotojų. Toliau pabrėždama savo įsipareigojimą Lietuvos klientams, aviakompanija neseniai pradėjo žemų sąnaudų skrydžius iš Vilniaus į Lenkijos sostinę Varšuvą ir patrauklią laisvalaikio kryptį – Agadirą Maroke, o skrydžiai į Gdanską ir Atėnus bus pradėti atitinkamai gruodžio ir  2018 m. kovo mėn.

 „Prie „Wizz Air“ keleivių skaičiaus augimo neabejotinai prisidėjo ir veikla Vilniaus oro uoste, kuriame ji yra populiariausia ir daugiausia krypčių siūlanti oro bendrovė. Planuojame, kad vien tik šiemet sostinės oro uoste bus aptarnauta 1,3 mln. „Wizz Air“ keleivių. Aviakompanija iš Vilniaus skraidina į 24 miestus 16-oje skirtingų šalių, o greitai prisidės dar du. Galime pasidžiaugti, kad „Wizz Air“ iš Vilniaus vykstantiems keleiviams šiemet pasiūlė geresnę skrydžių kokybę – pradėjo vykdyti skrydžius dviem naujais „Airbus A321“ orlaiviais“, – teigia Lietuvos oro uostų komercijos direktorė Jūratė Baltrušaitytė. 

„Per šešerius veiklos metus pervežėme jau daugiau nei 5 milijonus keleivių ir užauginome mūsų tinklą iki 32 maršrutų iš trijų Lietuvos oro uostų. Šis nuolatinis „Wizz Air“ augimas pabrėžia ilgametį įsipareigojimą Lietuvai suteikti daugiau kelionių galimybių, o Lietuvos keleiviams ir šalies svečiams nuolat siūlyti mažiausias bilietų kainas“, – sako „Wizz Air“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Gaboras Vasarhelyi‘s.

„Wizz Air“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Gabor’as Vasarhelyi’is.

Trumpas interviu su „Wizz Air“ korporatyvinės komunikacijos vadovu Gabor’u Vasarhelyi’u

 

Kaip pavyksta išlaikyti augantį pelną, pastoviai kintančioje aviacijos rinkoje, šiemet stebėjome „Air Berlin“ ir kitų avialinijų bankrotą, ar jums, kaip stambiam žaidėjui, tai atneša papildomų galimybių?

Šių metų rinkos dalyvių sustiprėjimas dėl Europoje žlugusių smulkesnių avialinijų yra mums naudingas. Turime tvirtą verslo modulį, kuris leidžia mažinti išlaidas, ir esame vienas rimčiausių rinkos dalyvių. Lapkričio mėnesį užsisakę 146 naujus „Airbus“ lėktuvus už 17,1 milijardo dolerių tikime savo veiklos augimu Europoje. Manome, kad Centrinės ir Rytų Europos rinka yra dar nepakankamai išvystyta, nemaža dalis žmonių išvis nėra skridę lėktuvu, todėl turime begalę galimybių augti šiame regione.

Ar vis dar planuojate atidaryti naują lėktuvų bazę Kauno oro uoste, kaip jūsų atstovai yra teigę prieš kelis metus?

Bazės atidarymas priklauso nuo kelių sprendimų ir mes negalime spekuliuoti apie augimą, kol visos detalės nėra sutvarkytos. Šiuo metu aš negaliu patvirtinti tokios informacijos.

Ar prieš kelis mėnesius masiškai atšaukti oro bendrovės „Ryanair“ skrydžiai paveikė jūsų skrydžius, ar pajutote tuo laiku pardavimų suaktyvėjimą?

Toks skrydžių atšaukimas yra neigiamas plėtros padarinys, tačiau negaliu komentuoti „Ryanair“ skrydžių atšaukimo, nes tai yra kitos kompanijos verslo operacijos.

Pastaruoju metu praplėtėte savo skrydžių geografiją, skraidote ir už Europos ribų. Ar turite planų didinti savo skrydžių atstumus, plėsti pasiekiamumą žemais kaštais?

Šiuo metu neplanuojame labiau plėsti skrydžio nuotolių. Pavyzdžiui, mūsų lėktuvai atskridę iš Vilniaus į Maroką, ten nelieka, o skrenda atgal į Vilnių. Stengiamės viską vykdyti kuo mažesnėmis išlaidomis, todėl ilgiems nuotoliams reikėtų naujos strategijos.